2.Grup Uzaktan Eğitim Kesin Kayıt Duyurusu


UZAKTAN EĞİTİM KAMU YÖNETİMİ /YEREL YÖNETİMLER TEZSİZ YÜKSEK LİSANS 2. YEDEK LİSTEDEN  KAYIT HAKKI KAZANAN  ADAYLARIN KESİN KAYIT İŞLEMLERİ  08-09 ŞUBAT  2018 TARİHLERİNDE YAPILACAKTIR.

NOT 1 :Programlara yerleşmeye esas transkript notlarından yüksek not beyan eden  adaylar kesin kayıt hakkını kaybeder.
NOT 2:18 Ocak 2018 tarihinden sonra mezun olan adaylar ilan metninin "Mezuniyet durumu" başlığı altında bulunan  "Tezsiz yüksek lisans programına başvurabilmek için adayların; bir lisans diplomasına veya geçici mezuniyet belgesine sahip olması gerekir" maddesine istinaden kesin kayıt kakkını kaybeder.

Kamu Yönetimi /Yerel Yönetimler  programı Asıl  Kesin Kayıt Listesi ve Harç bilgileri için tıklayınız   ...


ŞAHSEN  KAYIT YAPTIRACAK ADAYLARIN  AŞAĞIDA BELİRTİLEN BELGELER İLE  ENSTİMÜZE GELMESİ GEREKMEKTEDİR.

1-Lisansüstü Ön kayıt Formu ( ubs.omu.edu.tr adresi üzerinden ilk başvuru yapılan kayıt bilgilerini içeren form/Çıktı almayan adayların formu  enstitümüzce tamamlanacaktır.)
2-Askerlik durum ve müsaade belgesi,
3- Son altı ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında (2 adet) vesikalık fotoğraf,
4-Mezuniyet belgesi aslı ve bir fotokopisi
5 -Transkriptin aslı ve bir  fotokopisi

7-Asker Tecil işlemi yaptırmak isteyenler için  dilekçe (örnek için tıklayınız)
6-Harç ücreti  yatırdığına dair banka dekontu ( Enstitümüze gelen adayların belge ve puan kontrolleri yapıldıktan sonra adaylar ilgili banka şubesine yönlendirileceklerdir.)

 POSTA YOLU İLE KAYIT YAPTIRACAK ADAYLARIN (İSTENEN EVRAKLARIN  GEÇ 01.02.2018 TARİHİNDE POSTAYA TESLİM EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR.)

 Öncelikle 0362 312 1919 numaralı telefondan 1885 nolu dahili telefona bağlanarak öğrenci numarası alıp harç borçlandırması yapması gerekmektedir. Borçlandırma işleminden sonra herhangi bir Halk Bank Şubesinden öğrenci numarası ile harç tutarı ödenerek dekont alınacaktır. Bu işlemden sonra aşağıdaki belgelerle birlikte postaya verilecektir.

Postaya verilecek belgeler
1-Lisansüstü Ön kayıt Formu ( ubs.omu.edu.tr adresi üzerinden ilk başvuru yapılan kayıt bilgilerini içeren form/Çıktı almayan adayların formu enstitümüzce tamamlanacakatır. )
2-Askerlik durum ve müsaade belgesi,
3- Son altı ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında (2 adet) vesikalık fotoğraf,
4-Mezuniyet belgesi (noter veya belgenin alındığı kurum onaylı )
5 -Transkript (noter veya belgenin alındığı kurum onaylı)
6-Harç ücreti  yatırdığına dair banka dekontu 

7-Asker Tecil işlemi yaptırmak isteyenler için  dilekçe (örnek için tıklayınız)

Not:Posta yolu ile kayıt yapan adayların belgeleri kurumumuza ulaşıp, belge ve puan kontrolleri yapıldıktan sonra kesin kayıt işlemleri tamamlanacaktır. Beyan edilen bilgilerde tutarsızlık olması durumunda kayıt onaylanmayacaktır.
ADRES:Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kurupelit Kampüsü İktisadi ve İdari Bil. Fak. karşısı UZEM Binası 55139 Atakum/SAMSUN

ÖĞRENCİ OTOMASYON Sisteminden şifre alma işlemi tanıtım videosu için tıklayınız. (Kesin kayıt işlemini tamamlayan adaylar yapacaklardır)
TÜM İŞLEMLERİ TAMAMLAYAN ÖĞRENCİLER AKADEMİK TAKVİMDE BELİRTİLEN DERS KAYITLARI SÜRESİNDE DERS KAYDI YAPMAKLA YÜKÜMLÜDÜR.