2017-2018 GÜZ YARIYILI UZEM TEZSİZ YÜKSEK LİSANS ASIL KAYIT DUYURUSU (10/12.07.2017)


UZAKTAN YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARIMIZA  ASIL LİSTEDEN KAYIT HAKKI KAZANAN  ADAYLARIN KESİN KAYIT İŞLEMLERİ 10-12 TEMMUZ 2017 TARİHLERİNDE YAPILACAKTIR.

NOT 1 :Programlara yerleşmeye esas transkript notlarından yüksek not beyan eden  adaylar kesin kayıt hakkını kaybeder.
NOT 2:23 Haziran 2017 tarihinden sonra mezun olan adaylar ilan metninin "Mezuniyet durumu" başlığı altında bulunan  "Tezsiz yüksek lisans programına başvurabilmek için adayların; bir lisans diplomasına veya geçici mezuniyet belgesine sahip olması gerekir" maddesine istinaden kesin kayıt kakkını kaybeder.

Kamu Yönetimi /Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi  programı Asıl  Kesin Kayıt Listesi için tıklayınız   ...
Harç Bilgileri İçin Tıklayınız ...

ŞAHSEN  KAYIT YAPTIRACAK ADAYLARIN  AŞAĞIDA BELİRTİLEN BELGELER İLE  ENSTİMÜZE GELMESİ GEREKMEKTEDİR.

1-Lisansüstü Ön kayıt Formu ( ubs.omu.edu.tr adresi üzerinden ilk başvuru yapılan kayıt bilgilerini içeren form/Ön kayıt esnasında çıktısını alan adaylar için )
2-Askerlik durum ve müsaade belgesi,
3- Son altı ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında (2 adet) vesikalık fotoğraf,
4-Mezuniyet belgesi aslı ve bir fotokopisi
5 -Transkriptin aslı ve bir  fotokopisi
6-Harç ücreti  yatırdığına dair banka dekontu ( Enstitümüze gelen adayların belge ve puan kontrolleri yapıldıktan sonra adaylar ilgili banka şubesine yönlendirileceklerdir.)


 POSTA YOLU İLE KAYIT YAPTIRACAK ADAYLARIN

 Öncelikle 0362 312 1919 numaralı telefondan 1883-1884-1885-1893 nolu dahili telefonlara bağlanarak harç borçlandırması yapması gerekmektedir.

Postaya verilecek belgeler
1-Lisansüstü Ön kayıt Formu ( ubs.omu.edu.tr adresi üzerinden ilk başvuru yapılan kayıt bilgilerini içeren form/Ön kayıt esnasında çıktısını alan adaylar için )
2-Askerlik durum ve müsaade belgesi,
3- Son altı ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında (2 adet) vesikalık fotoğraf,
4-Mezuniyet belgesi noter veya verilen  kurum onaylı 
5 -Transkriptin noter veya verilen kurum onaylı
6-Harç ücreti  yatırdığına dair banka dekontu 

7-Asker Tecil işlemi yaptırmak isteyenler için  dilekçe (örnek için tıklayınız)

Not:Posta yolu ile kayıt yapan adayların belgeleri kurumumuza ulaşıp, belge ve puan kontrolleri yapıldıktan sonra kesin kayıt işlemleri tamamlanacaktır. Beyan edilen bilgilerde tutarsızlık olması durumunda kayıt onaylanmayacaktır.
ADRES:Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kurupelit Kampüsü İktisadi ve İdari Bil. Fak. karşısı UZEM Binası 55139 Atakum/SAMSUN

ÖĞRENCİ OTOMASYON Sisteminden şifre alma işlemi tanıtım videosu için tıklayınız. (Kesin kayıt işlemini tamamlayan adaylar yapacaklardır)
TÜM İŞLEMLERİ TAMAMLAYAN ÖĞRENCİLER AKADEMİK TAKVİMDE BELİRTİLEN DERS KAYITLARI SÜRESİNDE DERS KAYDI YAPMAKLA YÜKÜMLÜDÜR.